The End of Me...?

Baaah, jag har tagit mitt förnuft till fånga, tror jag. Skriver mitt sista inlägg nu, antar jag, för som alla vet så är jag jäkligt lättpåverkad och, tja, allt det där!
'Varför?' undrar kanske vissa och det finns ett fåtal anledningar till det. Dels var (är) detta ett skolprojekt, något som vi tvingades till i svenskan och eftersom vi inte behöver fortsätta och eftersom alla andra har slutat så är det inte så roligt längre. Jag vill heller inte stödja nån statistik för alla fjortisar som skriver dagsrapporter om en massa privata och triviala saker. Men, jag förstår att vissa blir beroende av de ack så belönande "kommentarerna".
Jag kanske låter lite väl pessimistisk och melankolisk, som alltid, men man ska ju inte döma ut allt för dåliga sidors skull. Jag tycker den lilla verksamheten som bdb och annant erbjuder är bra, förutom det här beroende- och fjortisframkallande idealen då. Men jag åarkar inte mer nu.

Några sista notiser då:
Farsan satt i trädgården, bakåtlutad efter ha klippt gräset och jag står några meter ifrån, vi småchattar. Han har fötterna i kors och upplagda på det ganska långa bordet och en Guinness. Sedan för jag för mig att kasta en frisbee (XD)! Ett lätt litet kast som skulle glida på bordet och toucha hans fötter. Men så blev det inte. I stället blev det mer kraft i kastet än beräknat och jag träffar ölglaset! XD Fan va sur han blev, kastade ölglaset i marken och svor efter att han spillt ut halva glaset. Men han var inte långsynt i detta fall, så nu kan jag inte annat än skratta åt det, synd att han inte kunde skratta med mig i själva händelsen, det hade nog jag gjort ;)

Ahh, förresten så glömde jag en flitig liten bloggare. Jenna bloggar ju fortfarande! :D Hon kanske lässer detta till och med... hm i så fall vill jag hälsa att jag åt på en restaurang så sent som i går vars namn var "Pims Krog". Du som funderar på att starta eget å allt, tänk på att inte ta det namnet, kan bli ganska drygt när diverse rättsväsen blandar sig i dina planer ;) (Maten sög, tyvärr ;/ )

Sedan ska jag försöka kicka igång en klassfest hos mig om 1-2 veckor, tidigast. Är dock lite ängslig för hur det kommer att te sig, men jag hoppas att ni kommer om det blir av! :| Jag hör av mer från mig när det blir aktuellt :)

Good night METG, good night randoms and good night my two 'unique' visitors.

//Johan

Kommentarer
Postat av: onny Kriegare

En legend har gått i graven, RIP snoobys Bloog....

2009-08-16 @ 13:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0