blablablabllbalbla

Hejhej bloggen, har svårt att ta mig tid åt bloggen sååå därför skriver jag på lektionerna när jag får tillfällen, inte på svenskan dock hehehe...

Jag har de senaste 2 månaderna chabbat med Telenor om en förlängning av mitt abbonemang, samt en ny mobil, Samsung Soul (^^). Jag tänkte att man kunde flasha lite med en NY mobil, i ett par veckor men icke. Jag borde ha den här ihopplockade "Made-in-China" <----------plastbiten lila och rosa and unicorns and rainbows and starshine and charlieeeeeee and candy candy and lollipops and kenny and I like this----------> *- Citat från Sanja... -. -
men hursomhelst... den där mobilen ja... jag har chattat med den ohövliga personalen på telenor, dom tror dom är så hiiimla märkvärdiga med sina "stora bokstäver" i chatten, och sitt "fiiina ordföråd" hehe, men jag gav dom en omgång! De hade nämligen lovat att mobilen skulle komma inom en vecka, för 2 månader sedan, sedan sa de " den kmr om en vecka varje vecka sen dess.

Jag fick ingen kompensation, så telenor skickade över mig, den gnälliga konsumenten, till internetbutiken där jag beställt min mobil ifrån. De var lite hövligare men det var kanske för att jag redan gett upp hoppet om ersättning...

Nu är det fixat, nu har jag den lilla plåtbiten och den är niiice ;).

Det är mycket plugg måste jag säga alltså, både tyska, religion hemtenta, bok i svenskan, engelska brevet (ganska stort projekt), historian. Allt detta måste man ta med sig över helgen, själlösa lärare :P.

Men det löser väl saaj,
Kmr inte på med å skriva för tillfället, hade massa för ett tag sedan men glömt de nu ;).

Cy'a!


Kommentarer
Postat av: craxy kenny

haha citatet från Sanja och det dära eviga tjatandet om telesnor mobilen var ju dagens bästa ;P ;)

2008-09-29 @ 00:05:45
Postat av: Per-Olof

Vilken inlevelse! dina blogg ligger på min favotrit list! ha det bra! Per-Olof 69

2008-09-30 @ 11:30:50
Postat av: Pojke från somalia

Bra skrivet!!!!!!!!!! Hahaha skrattade as mkt när jag läste drake joke et xDDDDDDD

2008-09-30 @ 11:36:33
URL: http://somaliakid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0