Mörka höst...

Tjaa... har inte tagit mig tid som jag lovade, elr tja nu gör jag ju det. Men jag har haft tillräckligt med saker i händerna att lösa nu, men jag får se om det lugnar sig framöver... ja önskelistan kommentera gärna om ni har några bra förslag.

1. Kläder, typ T-shirts eller tröjor (Jag hatar att få kläder men jag behöver faktiskt lite nu... så)
2. Hörlurar till mobilen(jag har ju ny mobil, ljudet suger i högtalarna och snäckorna man får till svider i öronen så ett bekvämt headset/hörlurar till Soul hade vatt nåt, dock finns det knappt några utvecklade till samsung så man får nog skaffa sig ett  bluetooth headset.


Vad tros om de här? :p





3. Sedan vet jag inte så mycket mer, kanske nåt till Xboxet... NHL -09 får jag väl säga tillslut

Kommentarer
Postat av: sanja(den bästa)

ja vet va ja ska köpa till dej=P mwahahah

you're gonna love it! vill du har mer tips?

allså de du önskar dej (förutom mej då men ja är ju en klass för mej själv)



1. skor

2. en hamster och tillhörande hamsterhus

3. överasskning! från mej=P

2008-10-18 @ 23:32:37
URL: http://pussmuffins.blogg.se/
Postat av: crlaxy connsky

en fotboll kan jag hjälpa dig med ;P

2008-10-23 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0