HöstLovet!

Hej!

Spenderade ett trevligt besök med övernattning i Ronneby mellan onsdagen och torsdagen. :). Tar bussen hem och vad händer? jo jag somnar på bussen och får uppleva ett mindre trevligt besök på "Tjurkö" -. - . No offence till er, om det nu bor några där men fy faaan asså. Satt i bussen och sedan var den givetvis tvungen att stå kvar där i en kvart.  Längst ut på sista hållplatsen... Suck, det var som om man ville slita av sig håret :P. Men det löste sig och bussen rullade vidare så nu är jag hemma igen ; D.
Förresten fick jag det där headsetet ni vet, men som svar på mitt glatt överaskande bemötande så funkade det inte soz... -. - Jag försöker lösa problemet med "kundtjänsten" och det är inget som jag gör frivilligt kan jag säga, jäkla typer asså. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0